آیات غزل

محمدرضا خانی

آیات غزل

او کیست؟
تفسیر ها را کنار بگذارید
حدیث دل متقن است
حقیقت روح
بهشت بی کران
و نعیم همان انا اعطینا است
او ریحان است
.
ریحانة النبی



محمدرضا خانی
شاعرم از تبار بارانم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نگاه تو

ای داده ز لبخند تو گل میوه ی زیتون 

ای ترس نگاه تو به جان و تن صیهون


ای سرمه ی چشمان تو داروی نهانی 

با چادر گلدار شدی  حضرت خاتون


دل مرده و دل گیرم و دل تنگم و دل سرد

  دلخونم و دلخونم و دلخونم و دلخون


از بهر غمت اشک فشانم  به حدی که 

جاری شده از دیده ی من شاخه ی جیحون



آن روز که حرف تو نباشد همه زجر است 

روزی که به یاد تو سپر شد همه میمون 



دریای نگاه تو مرا غرق نموده است 

ای چشم تو لیلی ِمن و من شده مجنون


  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • محمد رضا خانی

نظرات (۱)

  • سه چیز تو زندگی هست
  • سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!

    .

    .

    .

    حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!

    اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی