آیات غزل

محمدرضا خانی

آیات غزل

او کیست؟
تفسیر ها را کنار بگذارید
حدیث دل متقن است
حقیقت روح
بهشت بی کران
و نعیم همان انا اعطینا است
او ریحان است
.
ریحانة النبی



محمدرضا خانی
شاعرم از تبار بارانم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

این روزها در بهار هستم ...اما

ای کاش شبی ظهور می کرد          

               بهار ازکوچه دل عبورمی کردبهار

من زردترین قصه عشقم ای کاش     

              یک لحظه مرا مرور می کرد بهار

خوب عادت کرده ایم این عید آن عید این بهار آن بهار این روز آن روز این سکه آن سکه

این سایت آن سایت....     .   چه خوب بود می آمدی .

میدیدی فیلمهایمان،گوشهایمان،سایتهایمان،کارهایمان...پراست از بی شمایی

حتی عبادتمان...

رفتم به در خدای خود توبه کنم

از هر گنه و خطای خود توبه کنم

تحقیق گناه می نمودم دیدم

باید ز ثواب های خود توبه کنم

داشتم با خود فکر میکرد یادش بخیرآنروز که

برای آمدنت دعا کردم!

از آنروز، روزهاست درگیر بی شماییم؟


  • ۹۱/۰۱/۰۹
  • محمد رضا خانی

نظرات (۲)

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجۀ گلهای نیلوفر صدا کردم تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم... امیدوارم دعام برآورده شه... به من سر بزن خوشحال می شم. البته سایت من با وبلاگ شما خیلی فرق می کنه و به این پر محتوایی نیست و تجاریه
  • صِفـــــرُ الیَــــــــد
  • حضرت پیغمبر(صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمودند که:

    «از جمله بدان و اشرار بندگان خدا کسی است که مردم به جهت فحش گفتن او از همنشینی او کراهت داشته باشند».

    کافی، ج 2،ص 325، ح 8.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی