آیات غزل

محمدرضا خانی

آیات غزل

او کیست؟
تفسیر ها را کنار بگذارید
حدیث دل متقن است
حقیقت روح
بهشت بی کران
و نعیم همان انا اعطینا است
او ریحان است
.
ریحانة النبی



محمدرضا خانی
شاعرم از تبار بارانم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
شاید امرو بدترین روز زندگی من بود دوامتحان در یک روز...

امتحان ابن عقیل درحوزه وامتحان زیست در دبیرستان شبانه

 با خود فکر می کردم خداکن امتحان ام را خوب بدهم و  نمره ام در درس ابن عقیل بیست شود...

 تا اینکه یکی از دوستان آمد وگفت:

خداکند نمره ات و نمره ام پیش امام زمان بیست شود...

یا اباصالح المهدی درک کن ما را که سرباز توایم ولی از تو تبعیت نمی کنیم ...

دلا غافل ز رحمانی چه حاصل

اسیر دست شیطانی چه حاصل

ما دراه مانده ایم می دانم قرار است کسی دستمان را بگیرد وجلو ببرد

هنوز می دانیم قرار است با بهار قرار داشته باشیم...

و ظهور نزدیک  است..

  • ۹۱/۰۳/۲۲
  • محمد رضا خانی

نظرات (۲)

کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم

گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم


مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را

تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم


هر سحر با یاد تو در گریه ام می خوانمت

تا به کی از سوز دل ناله ز هجرانت کنم


بی قرارم مهدیا از بهر دیدار رخت

تا به کی از مادرت زهرا(س) تمنایت کنم؟!


منتظر حضور سبزتان هستیم
  • دالون بهشت
  • سلام.ممنون از حضورتون .پستتون یه جورایی حرف دله همه ی شیعیانه. هممون میدونیم ظهور نزدیکه تمام علائم و نشانه های ظهور داره یکی یکی کامل میشه.
    همه منتظریم ولی همه اسیر دست شیطان . فقط حرفمون شده انتظار و از حرف تا عمل چقدر فاصله داریم فقط خدا عالمه.
    خدا کند که بیاید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی