آیات غزل

محمدرضا خانی

آیات غزل

او کیست؟
تفسیر ها را کنار بگذارید
حدیث دل متقن است
حقیقت روح
بهشت بی کران
و نعیم همان انا اعطینا است
او ریحان است
.
ریحانة النبی



محمدرضا خانی
شاعرم از تبار بارانم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

معذرت میخواهم
ولی ای کاش نیاید مهدی!
من از این قوم که کشتند حسین بن علی میترسم
همه جا حرف غذاست!!
من از این مردم دنیا دل و ایمان بدلی میترسم

همه جا صحبت این است که:
"قیمت بالاست!!"
پول ها شبهه گرفت است...
"تورم بالاست"

ما همان کوفی بدقول زمانیم نیا یا مهدی...
ما تو را میخوانیم
نامه ها را تو نخوان
ما تو را میخواهیم
خواستن ها همه از بهر تو نیست

چون حسین
میکشیمت که به گندم برسیم!!
جان من کوفه نیا یا مهدی ...!!!

شعر از شهاب شهاب

منتظر فتنه های سخت تر باشید....


  • ۹۱/۰۷/۱۵
  • محمد رضا خانی

نظرات (۱۶)

سلام . وب خوبی داری ، ادامه بده
.......................................................
یاعلی برادر ...ویاعلی
دل خوشم که با کریمان کارها دشوار نیست.....

+وقتی طرف آدم هم کریم باشد و هم نزدیک تر از رگ گردنش اوضاع یک جور دیگر فرق می کند.....
  • دالون بهشت
  • روزی در برگه تقویم خواهند نگاشت

    تعطیل رسمی – روز ظهور حضرت ولی‌عصر«ع»

    اری روزی می اید و همه ی فتنه ها را پایان می بخشد.
    انروز دیگر علی تنها نیست .
    و خواندن نماز را بالا رفتن نرخ دلار تعیین نمیکند.
    الهم عجل لولیک الفرج
    .............................................................
    در راه مانده:به امید آن روز
  • محسن نورپور
  • معذرت میخواهم
    ولی ای کاش نیاید مهدی!
    من از این قوم که کشتند حسین بن علی میترسم
    همه جا حرف غذاست!!
    من از این مردم دنیا دل و ایمان بدلی میترسم

    همه جا صحبت این است که:
    "قیمت بالاست!!"
    پول ها شبهه گرفت است...
    "تورم بالاست"

    ما همان کوفی بدقول زمانیم نیا یا مهدی...
    ما تو را میخوانیم
    نامه ها را تو نخوان
    ما تو را میخواهیم
    خواستن ها همه از بهر تو نیست

    چون حسین
    میکشیمت که به گندم برسیم!!
    جان من کوفه نیا یا مهدی ...!!!

    شهاب

    اللهم عجل ...
    آقا بسیار زیبا بود
    یاعلی
    پسر جوون هنوز بچه ای . خودت رو قاطی این مساءل نکن
    تو چه میدونی
    مگه حدیث نیست که فقر از هر دری وارد بشه ایمان از در دیگه خارج میشه
    فتنه این نیست که مردم اعتراض کنن
    فتنه سوء مدیریت دولت کریمه ی اهل بیته . . .
    یا حق
    .......................................................................................
    چی میگی؟
    مرسی از حضورتون
    با پست جدید ( اینجا زمین است ) منتظر شما ستم
    یاحق
  • بنده ی خدا
  • سلام
    با این پستت . اه اه اه
    انسان های خوب همانند گل های قالی اند؛

    نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چیده شدن را؛

    دائمی اند و ماندگار ...
    سلام
    خیلیل قشگنه
    همین طور ادامه بده دوست عزیز من
  • بنده ی خدا
  • من چه کار به آقا مسعود دارم
    من خودم مذهبی و ولایی هستم شدید
    البته مسعودم همینطوریه
    من نظر خودم رو گفتم
    چیزی بهم نچسبون . شما یه خورده از گرونی و تورم هم بنویس
    یاعلی
  • بنده ی خدا
  • آرمان ها رو کسانی بردند زیر سوال که دم از همت ها و زین الدین ها زدند اما نتونستند مدیریت معمولی کنند چه برسه به مدیریت کلان مملکتی
    بیادحق-سلام
    شعر جالبی بود
    ممنون از حضورتون
    همیشه منتظر حضور پر از مهر شما هستم
    اگه خواستین این وبلاگ رو به اسم "شهید کربلا" لینک کنید.
    شما با افتخار لینک شدید
    التماس دعا
    انشالله که سرباز امام زمان باشید
    درپناه حق موفق و موید باشید
    خوشا به حال آن لاله‌های سرخ واژگون، آن‌ها که از فراق شقایق‌ها گریانند و خمیدگی را به خار شدن ترجیح می‌دهند، آن‌ها که همواره نگاه به زمین دارند که نکند پای بر روی خون شقایقی بگذارند!
    سلام. به روزم. منتظرات نظرات ارزشمندتون هستم
  • دالون بهشت(مریم)
  • مالکیت آسمان را به نام کسانی نوشته اند که به زمین دل نبسته اند . . .
    یا مهدی
    با سلام
    واقعا کارهایی که کردیم مارو از دیدار آقا محروم میکنه اینجا زمین به قدری آلوده است که از روی آقا امام زمان شرمنده ایم
    ممنون از وبلاگم دیدن کردید من لینکتون کردم
    یاحق
    باسلام
    مطالبتان بسیار مفید وارزنده بود خیلی استفاده کردم
    لکن معتقدم انشاالله آقا میاد وجهان را پر ازعدل وداد خواهد کرد
    بازم بهت سر می زنم سربلند باشید
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی